urdu mazaya latifay funny latifay in urdu

                               


                                  1

ٹیچر یہ تمھارے ساتھ چھوٹا بچہ ..؟؟ بچہ : یہ میرا بھائی شرافت ہے .. ٹیچر : اسے ساتھ

کیوں لائے ہو ..؟؟ بچہ : آپ نے  ہی تو کہا تھا کہ کل کلاس میں شرافت کے ساتھ آنا ۔

                                      2

 بابا جی کہتے ہیں "آلہ دین کا چراغ اور میک اپ شدہ عورت، دونوں کو رگڑو تو اندر سے جن نکلتا ہے۔

                                      3

ایک بادشاہ نے خوشی میں سارے قیدی رہا کر دیئے .. اچانک بادشاہ کو ایک عمر رسیده قیدی نظر آیا۔ بادشاہ : تم یہاں کب سے قید ہو ..؟ قیدی : آپ کے والد کے زمانے سے . بادشاہ : آنسو صاف کرتے ہوۓ اس کو واپس قید میں ڈال دو یہ ابا حضور کی نشانی یہ اس کو قید میں ہے۔۔

                                     4

پپو نے میڈیکل سٹور سے دوا لی اور سٹور والے سے کہا: چینی

بھی دو۔دکاندار :یہ میڈیکل سٹور ہے یہاں چینی نیں ملتیپپو: ہم پاگل نیں ہیں۔ دوا پہ لکھا چینی تو تیرا باپ بھی دے گا۔۔۔

                                   5

 ایک عورت نے ہرنی کا گوشت پکایا لیکن اپنے بچوں کو اس کا نام نہیں بتایا کہ یہ کس کا گوشت ہے ایک اشارہ دیا اور بولی: یہ وہ ہے جو تمھارے پاپا مجھے پیار سے کہتے ہیں۔۔۔ اچانک ایک بچہ زور سے بولا:

اوۓ نہ کھانا کھوتی پکی اے کھوتی۔۔

                                     6

شوہر نے بیوی سے پوچھا: شادی سے پہلے تمہارا کوٸی عاشق واشق تھا؟ بیوی خاموش رہی شوہر : میں اس خاموشی کو کیا سمجھوں؟بیوی مجھے گن تو لینے دو۔

                                    7

 ایک عورت اپنی پڑوسن کو کہہ رہی تھی کہ تجھے معلوم ہے ، 20 سال تک میری کوئی اولاد نہیں ہوئی، پڑوسن ( حیرانی سے) پھر تو نے کیا کیا؟ عورت پھر میں 21 سال کی ہوئی تو میرے پاپا نے میری شادی کر دی، پھر جاکے مناہوا“ پڑوسن کھڑے کھڑےبیہوش ہو گٸ۔۔

                                    9

ایک بچہ بیمار تھا اس کے والد اسے چیک آپ کے لیے ڈاکٹر کے پاس لے گئے ۔۔ ڈاکٹر نے آلہ بچے کے سینے پر رکھا اور کہا ۔ بیٹا دس تک گنتی گنو۔ بچے نے گھبرا کر باپ سے کہا: ابو آپ مجھے پھر سکول لے آئے ۔

                                   10

 استاد : بیٹا چین کہاں ہے ..؟؟ :

شاگرد: سر مجھے نیں پتا۔ استاد:

 اچھا پھر تم کرسی پر کھڑے ہو جاؤ ۔۔ شاگرد : کرسی پر کھڑے 

ہونے پر مجھے چین نظر آجاۓ گا۔

                                    11

بچہ : ممی دیکھیں میرے سر پر کیا ہے ؟ ماں : کچھ نہیں ہے بیٹا۔ :بچہ لیکن ٹیچر تو کہہ رہی تھی کہ آپ کے سر پر امتحان ہیں۔

                                    12

ایک پاگل دوسرے پاگل سے کہتا ہے یار ایک بار میں چھت سے نیچے گر گیا تھا تو دوسرا پاگل کہتا ہے کہ تم بچے بھی تھے یہ نہیں؟ تو پہلا پاگل کہتا ہے یار یہ تو مجھے بھی نہیں یاد ہے اس وقت میں بہت چھوٹا تھا ناں۔۔۔

                                   13

حج: تم پر سائیکل چوری کا الزام ثابت نہیں ہو سکا اس لئے تمھیں عدالت چھوڑ رہی ہے۔ ملزم: تو کیا وہ ساٸیکل میں رکھ لوں یا واپس کر دوں؟

                                    14

ایک شادی میں کھانے کے دوران ایک آدمی نے پلیٹ میں ٹشو پیپر رکھا ہوا دیکھا وہ سمجھا کہ یہ بھی کوئی کھانے کی چیز ہے اس نے ٹشو  پیپر توڑا ہی تھا کہ بے شمار آوازیں آئیں اوئے مت کھانا بلکل پھیکا ہے۔

                                   15

دو پاگل پانی پینے گئے تو "گلاس" الٹا پڑا تھا پہلا پاگل: اس کا تو منہ ہی ہی بند ہے ۔ دوسرا پاگل: یہ تو نیچے 

سے بھی ٹوٹا  ہے۔

Post a Comment

Previous Post Next Post